söndag 29 november 2009

Terminal Spirit Disease.

Efter att sett det här klippet tänkte jag att jag får hypa denna dvd med ett litet blogginlägg.

Kan börja med att lägga upp en bild på tröjan jag införskaffade när jag såg dem på kulturbolaget i malmö förra året.Vill påpeka att det är inte okej att bära en tour-tröja från en turné man själv inte bevittnat
Det var en riktigt bra konsert vill jag minnas. Mycket bättre än när jag såg dem på roskildefestivalen samma år. Fast så är det en jävla skillnad på en tidig festivalspelning i ett tält och en klubbspelning som huvudakt.

Jag spelade även in tre låtar de spelade på roskilde som jag tänkte dela med mig av här genom dutuben.
Vill dock varna för ytterst dåligt skötande av kameran, det är vad det är.






Favoritlåt med bandet? Jupps, en sådan har jag. Det är 'Under A Serpent Sun'.

Inga kommentarer: