lördag 30 januari 2010

300.

Inlägg nummer 300 firas med en tävling!
Priset är lilla tavlan på bilden.
15x15cm.

För att vinna så måste man gissa hur många dvd-filmer[tv-serier och musik-dvder är exkluderade] jag har i bokhyllorna.
För att det ska vara någon som helst sport så kan jag berätta att antalet filmer mäter en totallängd på 627cm.

Jag kommer att posta Popeye till den som gissar näst bäst.
Så plita ner din gissning i kommentarsfältet och glöm inte att fylla i mailadress.
Har du inte fyllt i mailadress så är du diskvalificerad och jag tar bort kommentaren.

Edit:
Tävlingen avslutas söndag 7/2 23.59.

20 kommentarer:

kevin sa...

1267.
kevinnilsson@live.se

Anonym sa...

Under förutsättning att du har olika typer av DVD-fodral, 418 filmer. (sidonotis, inte gissningen, bara vanliga fodral: 445 filmer). endastmedlemskapsadress@hotmail.com

Thomas Smith sa...

618

Joakim sa...

421

thewayitends@hotmail.com (skönt att man har spam-mail). :)

Emil sa...

gissar på 359

walkyrion@msn.com

Linda sa...

120st

Ralf sa...

621
låter som en bra gissning :)

ralfn@spray.se

Terese sa...

400

teresesirel@hotmail.com

Fiskdamm sa...

732 stycken
Tobiasrr@gmail.com

Anonym sa...

Jag tror 700 st

fbackman@telia.com

Jenny sa...

Haha, förlåt, men det ser ut som att Karl Alfred har släppt en rökare...

Emma sa...

jag gissar pa 573



granisa901222@hotmail.com

Slusk sa...

Jenny: Det är ett hjärta för bövelen! Haha. Sött annars med en rosa rökare. Kanske luktar hallon?

Unknown sa...

Jag tror att den käre Slusk har cirka 1025 filmer i hyllan och 3 till på golvet. Summa -> 1028.

Unknown sa...

Jag tror INTE att du 512 filmer. kimbengtsson13@gmail.com

Jenny sa...

Den måste lukta riktigt livsfarligt eftersom han springer ifrån den.

Slusk sa...

Jag är övertygad om att han bara vill springa vidare för att sprida sin kärlek på fler ställen.

Rosa hjärtan - hallondoft.
Spygröna dödskallar - äggmök.
Så tror jag att det ligger till, fast man[jag] kan ju aldrig vara helt säker.

Jenny sa...

Han ser ju glad ut i alla fall.

Om jag röstar på att du har 666 filmer i hyllan, får jag vinna då? Du kan få vinna mitt lipgloss från Face om du vill. :P

Slusk sa...

Jag är fruktansvärt lockad, det är ju den överlägset bästa gissningen om än inte den närmsta.
Lipgloss säger du? Smakar det gott?

Jenny sa...

Det var ju den näst bästa som skulle vinna så jag antar att jag missade chansen ändå.
Krokus smakar bättre i öronen i och för sig, men lipglosset är väl mer avhängigt av var man kletar upp det. Pussar smakar ju gott för det mesta så jag antar att det duger.