torsdag 15 april 2010

Zombified!

Vi har sneglat lite på varandra på avstånd. Jag har gett mången trånande blick.
Av någon besynnerlig anledning så har det dock inte fallit ut att det blivit mer än så vid de tillfällen våra vägar korsats.

Tills idag.
Idag knackade det på dörren.

En stund senare så låg vi på golvet där jag avlägsnade den lockande blå utstyrseln och de fina små rosetterna.
Tryckt mot bröstet så svor jag evig trohet.

Jag vet att vi kommer att ta bra hand om varandra och gå en underbar framtid till mötes.
När det är läggdags så kommer vi att ligga där i min säng och dela tankar samtidigt som jag varsamt smeker dina konturer.

Här kommer en bild på min livskamrat.Tillsammans ska vi skjuta skallar av odöda när zombieapokalypsen kommer.

2 kommentarer:

Andréas sa...

Aaah den där har jag också sneglat på i åratal, och en dag skall den bli min...

Slusk sa...

Jag önskar dig lycka i jakten på den!