lördag 31 juli 2010

Children of the Underworld.

Tänkte yra runt lite planlöst i detta inlägget.
Först ska jag berätta att jag nyss kom hem efter en tur i stora läskiga världen.
Min syster hittade ett ställe som sålde billiga canvasdukar så jag köpte allt de hade i storlek 20x20cm.
40stycken blev det.
Så nu är skallprojektet säkrat ett tag framöver. I varje fall i materielväg.

Gott så.
Jag har en del sponsrade målningar, som kommer att konsumera massa tid, som jag tänkte ta tag i och påbörja. Det är särskilt en som kommer vara pillig så in i helvete.
Ska bli riktigt skoj.

Var nyss en sväng inne på min flickr-sida och kollade efter vilken av mina verk som beskådats mest.
Har en målning som visats hela 964gånger.
Näst populäraste verket hade visats 249gånger.

Det roliga i det här är att den mest populära var en målning som jag aldrig hade tippat skulle locka så väldans mycket.
Vilken det är? Den HÄR elelr om du hellre vill se den på min blogg så klickar du HÄR.
Blev jäkligt pepp på tredje säsongen som är planerad att börja.

Nu när jag sitter här och skriver så ramlar det in ett sms med en undran om jag kan måla en speciell sak.
Ett motiv så otippat att jag aldrig kommit på det själv.
Såna utmaningar kan man(jag) ju inte tacka nej till.

Kaffet är klart och därmed får jag se till att avsluta rapporten från verkligheten för den här gången.

Inga kommentarer: