måndag 26 december 2011

Serial Killers. 12

Så var det dags för den allra sista av seriemördarna.

En inte så lagom svår uppgift heller.

Måla Jack the Ripper.

Tjosan.

Som Herr K formulerade sig när han bad mig måla denna jeppe "foto kan nog bli svårt, men jag tror du löser det haha".

I varje fall så valde jag att göra så här.



Scrolla ner lite till!














Lite till!









Kentha har även varit vänlig nog att ge mig en bild på hur det ser ut hos honom när alla målningar umgås med varandra.

Jävligt snyggt om jag får säga det. Fast så är jag kanske lite partisk. Bara lite.

4 kommentarer:

David Snusgrop sa...

Givetvis borde Henry och Ottis stå bredvid varandra.

Inrednings-fail.

Anonym sa...

Snyggt!

Stones sa...

Riktigt snyggt!
Vilken serie!

smegMMA sa...

Monkey Bastard: Du kan hålla käften för det finns en anledning till att de är ställda som de är. Men du ser det inte. Klant.