söndag 12 maj 2013

1000.

Så har det då kommit. Inlägg nummer 1000.
Som brukligt så är det tävling vid var hundrade inlägg.

Så även nu.

För att fira lite extra så har jag tre målningar man kan tävla om.

Super Mario Bros.

Metroid.

Mega Man.

Alla målningarna har måtten 20x20cm.

För att kunna vinna en av målningarna så ska du lämna en kommentar till inlägget.
I kommentaren ska du:

A. ordna målningarna efter den du helst vill vinna. Mest önskvärd först. Minst sist.
B. din mailadress.

exempelvis:
getabock @ mailadress.com
1.[vill helst ha] Mario
2.[om jag inte får ettan så vill jag ha] Metroid
3.[är de två redan vunna så vill jag ha] Mega Man.


Tävlingen pågår till och med 26/5 kl.23.59

18 kommentarer:

Unknown sa...

1. Super Mario Bros
2. Mega Man
3. Metroid

monkey_bastardAThotmail.com

Christofer sa...

Tävling är alltid trevligt.

1. Vill helst ha Mega Man.
2. Om jag inte vinner den så skulle Metroid sitta fint.
3. Annars Mario

pbxcom AT hotmail.com

1UpShroom sa...

1. Super Mario Bros
2. Metroid
3. Mega Man

zombieschwamp@live.com

Stones sa...

1. Super Mario Bros
2. Metroid
3. Mega Man

jss AT algonet.se

Anonym sa...

Flås...!

1. Mega Man

2. Mario

3. Metroid


karin_haglund3@hotmail.com


Trevlig pingst, ditt härliga sattyg!

Slusk sa...

Huh? Pingst? Jaja. Ha du med en trevlig sådan anonyma Karin!

Anonym sa...

1 Megaman

2 Mario

3 Metroid


gianni_i AT hotmail.com

Josefin sa...

Josefinbackman@live.com

1. Mega Man
2. Mario
3. Metroid

Pablo Suzarte sa...

Mario
Megaman
Metroid

pablosu@gmail.com

Anonym sa...

very nice pics!

Robert.vysehrad@gmail.com

1. Super Mario
2. Mega man
3. Metroid

Peace and love
R.

Johan Persson sa...

1. Mega man
2. Super Mario Bros
3. Metroid

Johanpersson48@hotmail.com

Anonym sa...

1. Mega Man
2. Metroid
3. Mario

kevinnilsson@live.se

Anonym sa...

1. Mega Man
2. Super Mario Bros
3. Metroid

jonasem.olsson@gmail.com

Potatisen sa...

1: Mario
2: MegaMan
3: Metroid

potatisen@gmail.com

//Mattias

Hejsan sa...

1.Metroid
2.Mario
3.Mega man

hyper_granen@hotmail.com

Slusk sa...

Sorry Mattias och Filip. Ni var försent ute. Därför är ni inte kvalificerade för lottningen jag nu tänker göra.

Slusk sa...

Lottningen är nu gjord och vinnarna har informerats via mail.

Tack för att alla deltog.
Åsikter, idéer och allmänt tiggeri tas gärna emot.

Petri sa...

1. Helst Mario
2. Får jag inte Mario så vill jag ha Mega man
3. Vill det sig illa, vilket självklart fortfande är ypperligt bra så vill jag ha Metroid.

peppsi666@gmail.com