måndag 30 augusti 2010

500.

I torsdags så jubilerade bloggen.
I ett år nu har jag prånglat ur mig en massa skit här.

Nu jubilerar jag på riktigt. På lite drygt ett år tog det mig att publicera fem-jävla-hundra inlägg.

500. Smaka på det.

Jag vill tacka alla trevliga typer som masar sig hit för att ta del av vad jag har att erbjuda.


Sluta jiddra och börja trolla säger du?
Jaja.

Som sig brukligt så har jag målat något som jag ska lotta ut.
Det är ju det som gör var hundrade inlägg här så speciellt.

Likaså denna gång.Japps. Du ser helt rätt.
Jag har målat tre stycken varianter av när Mario får 500poäng i Super Mario Bros till NES.

500:1
500:2
500:3

Tävlingen är en enkel utlottning.
Som vanligt så skriver du din mailadress i en kommentar till detta inlägget.
Där ska du även skriva skriva ner målningarna efter vilket du helst vill ha om du vinner.
T ex vill du helst ha målning 1 och om du inte får den så vill du ha trean och sist tvåan. Skriv då 1,3,2.

Frågor på det? Inte? Så bra.
Så skynda dig då till kommentarsfältet.

Tävlingen är öppen tills nu på söndag kl.23.59.

EDIT: målningarna mäter vardera 15x15cm.

13 kommentarer:

Anonym sa...

3,1,2
Josefinbackman@live.com

Anonym sa...

Grattis för att din blogg överlevt så länge, det lär den säkert göra minst 1 år till också!

3,2,1
crowned_in_terror@hotmail.com

Unknown sa...

3, 2, 1

monkey_bastard@hotmail.com

smegMMA sa...

Jag kan ta allihopa om du tjatar.

Stones sa...

1,2,3

stones@werock.se

En fin kille. sa...

2,1,3

jahn_banan@hotmail.com

Sara F.E. sa...

Grattis till jubileerna! Mycket trevlig jubileumspost, och tuffa målningar. Vill självklart vara med:
3, 1, 2
sara@sarafe.se

Jerxzy sa...

Skål på glatt jubileum! Mer idiotprojekt åt folket!

2,3,1


jerxzykarlsson2@gmail.com

Kristopher sa...

3,1,2

Fröken K sa...

Yay, kul med tävling!

3, 1, 2

kathrin.wiberg@gmail.com

Anonym sa...

persson.linus(a)gmail.com

2,3,1

Jenny sa...

1, 3, 2. Langa hit den bara, ditt största (alltså yngsta) fan hälsar att den passar bäst i hans rum och inte hemma hos tattare med tumring.

waldiiiin sa...

3, 1, 2. Min sambo är ett riktigt nostalgiskt spel-fan :)