fredag 20 augusti 2010

Pushed Aside.

Förresten så har min blogg blivit recenserad.
Eftersom jag är internets sengångare numero uno så har jag inte fått tummarna ur att berätta för folk om det förrän nu.

Det är den allsmäktige Lord K som tar tempen på några bloggar som intresserar honom(och mig, jag följer allihop han skriver om, sådeså).
Eftersom de flesta av mina besökare ramlar in på min blogg via länkar på hans sida så har nog de allra flesta i och för sig redan läst det.
Har du mot förmodan inte gjort det så klicka HÄR och läs om när jag får orimligt höga betyg.

Jag har även blivit uppmärksammad HÄR av Jävla Jenny som insinuerar att jag kan vara i behov av psykvård på grund av att jag ska måla så galet många skallar. Så klicka på hennes länk för att se vad hon skriver, samt öka hennes besöksstatistik.

2 kommentarer:

smegMMA sa...

You deserve it, kid.

Jenny sa...

A men göll. Skit ska skit ha, som de säger. :D