lördag 12 mars 2011

With Unspoken Words.

Gillar du kanske Kingdom of Sorrow?
I så fall kanske detta är nåt för dig.

En tid tillbaks så beställde jag grejer från Relapse.
Killen som packade mina grejer verkade vara nån praktikant till mupp eller kanske bara en haschrökande idiot som borde söka ett annat jobb.
Jag fick nämligen två stycken tröjor när jag beställde en(vilket styrktes av beställningserkännandet som jag fick).
Lat och slö som jag är så orkade jag inte bråka om det.

Nåja. Nu har jag en extra tröja som jag inte behöver. Vill du ha den?
Så här ser den ut.
Storlek L(som i LARGE, inte som i LITEN).
Det enda du behöver göra är först och primärt att gilla bandet och sedan skriva ner din mailadress i en kommentar.
Först till kvarn.

4 kommentarer:

Unknown sa...

Först!

Tur för nästa person att jag inte vill ha tröjan. :D

Slusk sa...

Bah!

Anonym sa...

Victor. inkaguld@yahoo.se

Slusk sa...

victor: du har mail.