lördag 9 juli 2011

666

Japps. Inlägg 666 är då här.
Vilket på grund av tidsbrist inte har en färdig målning att lotta ut.

Däremot.
Sätter jag alldeles strax fart mot Slovenien för att se Mastodon, Slayer och Milking The Goat Machine på Metal Camp.

Självklart ska det lottas ut en målning.
Detta kommer att vara en helt subjektiv tävling.
Den som, i kommentarsfältet, lämnar det bästa förslaget till vad jag ska måla vinner.
Det som vinns är då den föreslagna målningen.

Så. Bomba mig med förslag. Det finns ingen gräns för hur många förslag man får komma med.
Tävlingen avgörs när jag kommit hem till Sverige igen och återhämtat mig någorlunda.

Till oändligheten och vidare!

4 kommentarer:

Caroline sa...

inget förslag, men check these out http://obsessivecuteness.blogg.se/2011/june/converse-x-super-mario-bros.html

Jo, förslaget är att du ska måla lodis.

Stones sa...

Du ska måla din helt egna tolkning av Mastodons kommande alster.

Ha det så nice på Metal Camp!

smegMMA sa...

Gör en dödskalle-lök. Jag vet inte ens vad det betyder.

Josie sa...

Jag tycker att du ska göra en tavla av en gravsten. Med 3D effekt! Så att själva stenen står ut ur tavlan och för att göra det hela lite häftigare så hade du kunnat göra så att bokstäverna är ingraverade i stenen :D