måndag 31 december 2012

What Up!

What up?
Läge att summera året kanske.

Jag hade satt upp en del mål inför 2012.

52 skallar skulle jag minst måla. Jag målade 83st. Succé.

Jag skulle göra en stor pixelmålning som skulle bli klar i november.
Jag har kommit ca 10% på den. Fail alltså.

Jag målade tolv stycken Månadens spel.
13st Karaktärer från Punch Out.

Målet på 183målningar(en varannan dag i snitt) klarade jag med marginal(191 blev det till slut).

2013 då?
Vad är planen?
Ambitionerna är faktiskt väldig låga eftersom jag har målat idiotmycket detta året.
Skallarna. Det är det enda som finns i planerna.
En per vecka.
Göra alla sponsrade som jag skjutit upp.

Månadens spel kommer inte att fortsätta.

Givetvis kommer jag att fortsätta måla spelmålningar. Men nu kommer allt att bli lite mer spontant.


Tanken finns också på att bygga om bloggen helt från grunden när jag når tusende inlägget(stor tävling utlovas, och det är rätt nära nu då detta är inlägg 972).
Exakt vilka förändringar har jag inte riktigt bestämt mig för än.

I övrigt så har jag numera alla mina målningar till beskådan på tumblr.
Klicka dig DIT och få en övergripande syn på mina alster.
Jag har dock inte lagt upp mina skallar där, men funderar på att göra likadant med dem.

Gott nytt hår!

2 kommentarer:

Misfit sa...

Starkt jobbat P
Fattar inte hur du tar dig tid och ork!

Ett förslag till den nya blogglayouten är o göra alla kommentarer synliga, o lättare att skicka.

God fortsättning

Stones sa...

Väldigt imponerande!
Keep up the good work!