torsdag 13 oktober 2011

Ghost.

Jaja.
Det fanns ett jäkla sug efter att göra denna.
Så varför inte bara ge efter?

Jag har målat en variant på den till skallprojektet.
Denna är dock aningen bättre i mitt tycke.
En 3D-målning där motivet är lånat från Ghosts självbetitlade album(eller vad man nu ska kalla det).

Bara för att få visa lite bättre hur det ser ut så har jag gjort en bild där man ser målningen från olika vinklar.



Omslaget till Opus Eponymous är något av en favorit. Enkelt motiv och bra färgkombination.
Klart att jag inte kunde hålla fingrarna borta då.

10 kommentarer:

Stones sa...

Vilket fantastisk tavla.
Hur gjorde du med 3d effekten ?

Unknown sa...

*onanerar febrilt*

Sara FE sa...

Grymt snygg! :)

Slusk sa...

Stones: Tack!
Jag har byggt upp med strukturpasta och när den sen torkat så har jag skurit fram mönstret ur det. Därefter är det målat.

Snusgrop: Akta mattan!

Sara: Tack så mycket. :)

G sa...

Wow! Riktigt riktigt snyggt!

smegMMA sa...

Du är makalös. Fy helvete va snygg. Ta hit den.

Slusk sa...

G: Tackar!

Marlin: Tack du. Släpper dock inte taget om denna då jag verkligen gillar den själv med.

smegMMA sa...

Jag hotar med stryk.

Slusk sa...

Lirar TD i skåneland nån gång så kan jag tänka mig att överlåta ägarskapet på den. Inte förr.

smegMMA sa...

Förbannat. DÅ blir det väl till att lira där då, haha...