torsdag 1 december 2011

Lucka 1

Vad är det för en jävla rubrik?

Jo, nu är det ju så här att jag införskaffat en Lego Star Wars-julkalender.
Jo den ser ut som sådan:
Öppnar man upp framsidan så ser den ut såhär:
Bakom varje lucka gömmer sig en figur eller en minivariant av ett rymdskepp som man annars finner i Star Wars.

Jag har alltså lite att fixa med varje dag här nu genom att presentera vad som gömmer sig bakom varje lucka fram till jul.
Jävligt spännande.

Idag öppnade jag då första luckan och byggde ihpå det är jäkla vraket.
En "republic frigate."
Tråkig skit. Den får betyget 2.
Hur min betygsskala ser ut?
Skit i det. Men noll är sämst. Jag har inte riktigt bestämt mig för vad som ska vara bäst än.

2 kommentarer:

Stones sa...

Haha, men verkligen en skön julkalender, var hittar man en sådan.

Slusk sa...

Jag hittade den på tradera, men det finns nog att köpa på ställen som säljer lego.