tisdag 10 januari 2012

Close-Up Båten.

Eftersom jag bestämt mig för att göra 2012 till ett riktigt jävla bra år så bokade jag idag biljetter till Close-Up-båten i mars.
Lord K låter hälsa att jag får stryk om jag inte letar upp honom för att dricka bira i hans sällskap efter att Torture Division spelat. Eftersom jag inte vill ha stryk så får jag väl försöka vara mannen till lags.
Det ska bli riktig kul att se banden som ska dit. Särskilt Torture Division, Graveyard och The Kristet Utseende.
Sen vet jag inte riktigt vad jag ska säga. De där östersjöbåtarna. Det är fan krig på en flotte. I varje fall de upplevelserna jag har fram tills nu.

Snart dags att bestämma sig för vilken festival jag tänker göra i år.
Det lutar åt att det blir Brutal Assault. Hysat nära. Billig festivalbiljett. Superbillig öl. Bra band. Ett vinnande koncept helt enkelt.

Inga kommentarer: