lördag 1 september 2012

Hjärta spel.

Trumpeter, fanfarer och jag sträcker på ryggen.
Jag ska delta i en utställning om konst inspirerad av TV-spel.
Klicka på nedanstående bild för mer information.

HÄR kan man se två av verken jag bidrar med. Jag har även med ett tredje verk nämligen det HÄR.

Utställningen står f.ö. på Datamuseet/Östergötlands museum från den 22 september till mitten av december. Därefter åker den vidare till Tekniska museet i Stockholm under våren 2013 följt av Teknikens hus i Luleå under sommaren och Varbergs konsthall under hösten/vintern 2013.

Så se till att masa dig dit om du är sugen på att se nåpgra av mina verk irl.

2 kommentarer:

Stones sa...

Shit vad roligt, vägen till framgång står vid din dörr nu, grattis!

Slusk sa...

Tack! Nåja, det är ett steg åt rätt håll om inte annat.