söndag 23 september 2012

Quiet Before The Storm.

Igår invigdes utställningen Hjärta spel i Linköping.
Jag var inte där. Jag var i den danska huvudstaden och såg Nasum och Black Breath göra en satans bra spelning.
Pumpehuset, som de spelade på, firade ett år och sålde öl för 20kronor styck.
Jag mår därefter idag.

I varje fall så stod jag och bläddrade i tidningar på centralen då jag väntade på tåget till Danmark.
Då såg jag det här.
Jag hade helt glömt bort att Level skulle ha ett reportage om Hjärta spel.
Det kändes lite surrealistiskt att se mina målningar i tryck må jag säga.

2 kommentarer:

Misfit sa...

Haha
-Det är fyrkantigt utan att bli fyrkantigt..
Klockrent!
Grattis får man väl säga oxå

Stones sa...

Shit vad kul, vilken härlig känsla det måste vara att läsa om sig själv och se sina verk i tryckt format.