onsdag 19 januari 2011

600.

Tut-tut!
Tutelitut-tut!

Då är detta alltså inlägg nummer sexhundra.
Det firar jag emd den här rackaren:

Den är 15x15cm om du undrar.
Som jag gjort tidigare vid jämna hundratalet så lottar jag ut målningen.
Du behöver endast göra två(2) saker för att delta i utlottningen
1.Skriv vilken av mina målningar som du tycker bäst om.
2.lämna din mailadress i kommentaren. ÄVEN om jag redan har den.

Lyckas du inte följa de punkterna så diskvalificerar du dig själv från tävlingen.

Lämna en kommentar senast söndag 23.59 för att delta.

Lycka till!

Edit: Tävlingen är avslutad.

16 kommentarer:

Unknown sa...

Blanka var bäst. *host*


monkey_bastard@hotmail.com

Josefin sa...

Jag gillar "Image Cannot Load"

Josefinbackman@live.com

Myrkheimr sa...

Last Man Standing.
Solid Snake från Metal Gear.

anything(a)mrkr.nu

Linus sa...

Qblock är riktigt schysst!

persson.linus[a]gmail.com

Sara F.E. sa...

1. Det rosa pixelporträttet av mig, lätt.

2. sara@sarafe.se

Anonym sa...

favorit är lätt målningen på pi! (den med flest decimaler)

tommybackman82@gmail.com

tommy

Kevin sa...

I AM ERROR är en storfavorit!

Kevinnilsson@live.se

Stones sa...

Death star christmas ornament!

stones(at)werock.se

Anonym sa...

Dexterish är klart bäst//Laila

laila.backman@yahoo.com

E sa...

Men herregud så svårt att välja! Tror min son skulle välja allihop (måste komma ihåg att visa honom sidan!) men min favorit är, Blinky! :0)

evillenes@hotmail.com

En fin kille. sa...

Det finns så många bra! Men Pulp Fiction-fan som jag är väljer jag Jules Winnfield som favorit.

jahn_banan@hotmail.com

MickeyMike sa...

Candlemss

info@mickeymike.se

Thomas Smith sa...

I like the Wedding Kiss...for obvious reasons!
Thomas Smith
newrecord50@yahoo.com

Jufvas sa...

Tror min röst faller på Cleveland Indians-skallen..

mikael.jufvas@jll.se

Herman sa...

Inte så svårt. Jag gillar helt klart målningen av Ash, som du en gång målade till mig, bäst! Army of Darkness FTW!

crowned_in_terror@hotmail.com

Anonym sa...

Min röst faller på Dexterish

bn@skolor.osby.se