lördag 8 januari 2011

Tjugo-Jävla-Elva.

Så mycket fyller jag i år.

Hyfsat tyst start på året från min sida.
Mest för att jag inte är så jävla pepp på att mata ur mig kvalitativa blogginlägg för tillfället.
Jag tänkte dock ta och redovisa för hur jag tänkt mig hur detta året kommer att se ut. Eller som jag tänker mig nu. Skit ändrar sig ju ibland.
Inte skallprojektet. Det fortlöper som vanligt. Eller mer av mitt fokus kommer att läggas på det här projektet. Idag har jag till exempel varit och hört mig för om att köpa på mig alla dukarna redan nu. Lär ju bli väldigt mycket billigare att köpa allihop på en gång. Dessutom kan det bli intressant bara att se hur mycket plats allt kommer att ta.

I övrigt så tänker jag inte påbörja några nya projekt innan jag gjort klart med de jag har liggande.
Nästa inlägg innebär faktiskt att ett projekt avslutas. Riktigt skönt då jag dragit på det lite väl länge.

Igor kommer att fortsätta sätta skräck i omvärlden. Två utomlandsresor är planerade för honom än så länge. Först ska han dock resa en sväng inom rikets gränser. Jag måste först fixa lite rekvisita till robothelvetet dock.

När jag väl känner mig redo för att påbörja ett nytt projekt så känns det som att jag har 38765921854327439 idéer att försöka få ihop till målningar. Det inebär INTE att jag inte vill ha förslag från alla som läser här.
Jag tar exempelvis gärna emot förslag på vad jag kan måla för inlägg 666. Givetvis ska det lottas ut. Alla jubileumsmålningar ska ju lottas ut. Vilket får mig att komma på att jag inte påbörjat målandet för inlägg 600.
Detta är inlägg 591...

I övrigt:

Så lyssnar vi på det här och saluterar Lord K.

edit: jag fyller tjugoelva senare i år. Inte just nu. Sådeså. Ledsen om ni råkat skicka presenter snabbt som fan när ni läste början och drog förhastade slutsatser.

Inga kommentarer: