lördag 15 januari 2011

Heading For Decapitation[eller: Saker man gör en nykter lördagkväll]

Utanför lägenhetshuset jag bor i, hittade jag denna makabra syn.
När jag ser vad det är så tittar jag snabbt mig omkring och ser följande.
Någon har förskonat snögubben från den oerhört plågsamma smältdöden genom att slita av hans[snöGUBBE] huvud från kroppen.
Såhär såg det ut på lite avstånd.
Brutalt.





I övrigt så såg de som passerade förbi, när jag gjorde detta, ganska besvärade ut. Är det inte socialt acceptabelt för trettioåringar att bygga snögubbar på lördagkvällar?

6 kommentarer:

Sara F.E. sa...

Det är den läckraste snögubbe jag någonsin har sett.

Slusk sa...

Hehe. Tack.

Myrkheimr sa...

Hahaha. Genialt.

Stones sa...

Vilken slakt!

Fru Räv sa...

En Kalle & Hobbe-snögubbe! :D

Slusk sa...

TiNy: precis! Har velat göra en sån sen jag såg en blodig snögubbe i den serien. Mission accomplished.