söndag 30 januari 2011

You Win!

Här är den sista av Street Fighter-målningarna jag gjort. Denna är på samma idé som förra och här bär det lite bättre tycker jag.
Ryu när han står och är allmänt cool efter att ha vunnit. Vit gi och röd bandana. Känns signifikativt för den karaktären.
Det är möjligt att jag gör fler sådana här men det känns svårt att få ihop nån bra då förutom Blanka med sin gröna hy och orangefärgade håret.
Zangief skulle kanske funka med sin bruna hudfärg och röda kalsonger. Men annars vettefan. Eller?

3 kommentarer:

Gnell sa...

Hade inte Dhalsim varit kul? Med uttöjda armar och gul kjol?

Slusk sa...

Jag vet inte riktigt. Är det Dhalsim så ska det ju vara långa armar, men gula kjolen? Jag vet inte riktigt. Kanske mer sugen på att göra honom som de förra målningarna då. Brun hy och eldsprut.

Gnell sa...

Eller bara enfärgad och med krigsmålningen på skallen. Men som du säger, elden är nog snyggare.