torsdag 1 juli 2010

Bier Ist Krieg / Biermacht

Nästa vecka drar jag och två kumpaner till Getaway Rock i Gävle.
Det är festival.

På festival dricker man öl.
Massa öl.

Jag har därför precis färdigställt ett domedagsvapen utan dess like.
I give you världens snyggaste ölbong:Visst är mitt monster vackert? En ölbongarnas Darth Vader.
Jag har döpt den till Blitzbier.
Mumma.


Så avslutar vi med ett citat från en passande låttext.
If I want some beer,
I don't want to hear,
How I missed the show,
Because I drink to slow,
So pass me the beer bong,
It won't take very long,
For me to put down,
Torpedo to the ground.

4 kommentarer:

smegMMA sa...

Jag applåderar. Syns på Getaway förhoppningsvis.

Myrkheimr sa...

Haha, tjusigt!

Slusk sa...

Djävuklene: Jag tackar och bockar.
Det gör vi. För vi är inte osynliga. Vem vet, vi kanske till och med ses. hade varit skoj.

Myrkheimr: Hehe. Tackar.

Jenny sa...

Vad roligt ni ska ha, grabbar.
(inte ett dugg avundsjuk, faktiskt)