onsdag 21 juli 2010

She Told Me Harder So I Fucked Her With A Knife.

Vad finns det egentligen mer av vikt att berätta om från Getaway Rock Festival?

Jo, anledningen till att vi skulle dit från början
Tog inte så många bilder men får väl lägga upp nåt mer än en tråkig backdrop.
Jag såg en kille med en keps jag inte förväntat mig att se på en hårdrocksfestival.
Innan Torture Division skulle spela så fluktade jag några låtar på Cannibal Corpse.
Då noterade jag att Corpsegrinder hade en bandtröja jag mer än gärna sett i min ägo.Cancerslug ftw!
Kanske inte så himla förvånande att se han i en sån tröja med tanke på att hans andra band Path of Possession spelat in en egen version av Cancerslugs Soulless. PoP har även delat nån bandmedlem med Cancerslug så kopplingen till tröjan är inte alldeles svår att se. Det betyder ändå inte att jag vill ha tröjan desto mindre.
Ge mig.

I övriga nyheter så rapporterades Boba Fett handla burgare på campingen. Han verkade även ha supit bort sin snygga uniform.

Annars var det mest fylla.


Jag kan meddela att jag lyssnat en massa på Torture Divisions avslutning i trilogin Evighetens Dårar hyfsat frekvent sen den släpptes.
Ladda ner den HÄR.
Glöm inte att det är gratis för alla idioter men att vettiga människor betalar en slant för verket.

Jag får väl redogöra för hur många gånger har jag lyssnat på vardera låt enligt min ipod:
Under Fire Command 35gånger
The Axe Murderer 43gånger
Evighetens Dårar 49gånger
Ravishing Rampage Sluts 82gånger

2 kommentarer:

smegMMA sa...

Du är en stilig rackare som gör så mycket reklam för oss. Kom paketet fram nån jävla gång eller?

Slusk sa...

Visst är jag?
Nä, det verkar ha försvunnit nånstans för det har inte kommit hit. Jävligt, jävligt trist faktiskt.