söndag 25 juli 2010

First Strike Is Deadly.

Jag hittade lite magneter, som jag köpt för längesen, när jag städade. Tanken när jag köpte dem var att göra nån rolig kylskåpsprydnad. Istället föll de bara i glömska.

Så jag målade en tavla och limmade fast magneten på baksidan.Detta är den minsta målning jag gjort. 6x8cm.

Eftersom det är söndag så har alla roligare saker för sig än att surfa på min blogg.
Fast är det nu nån stackare som inte har roligare saker för sig så ska jag göra den personen lite lyckligare.
Jag skickar nämligen detta mästerverk till den första som kommenterar detta inlägg.

Game on.

4 kommentarer:

smegMMA sa...

Ta hit. Som alltid.

Slusk sa...

Ska jag se till att göra.

KÅPE sa...

vad fan.. jag har ju jobbat hela dagen. du får göra en ny.

Slusk sa...

Kåpe:
Haha. Det är redan i görningen.