onsdag 14 juli 2010

Det Här Är Ingen Riktig Post!

Nä, fan heller.

Igår kom jag hem från jobbet och hade fått en avi om brevbäraren att han inte kunde få in sitt paket i mitt lilla hål.
På avin står det att jag ska bege mig till en tobaksaffär i närheten för att hämta ut paketet.

Only thing is: den satans tobaks(rökare, burn in hell!)affären stänger 18.00 på sommarvardagar.
Mitt tåg är hemma 20minuter efter det.

Jag känner mig som den sura jävla gubbfan som var emd i reklamen som handlade om att postens service skulle läggas ut på bensinmacker och andra mindre nogräknade affärer.
Nu får lilla otåliga jag vänta hela jävla tiden tills på lördag innan jag får lägga vantarna på detta hemligt omärkta brev.

DET HÄR ÄR INGEN RIKTIG POST!!!

Fri konkurrens. mummel mummel. världen går åt helvete. mummel mummel.

4 kommentarer:

smegMMA sa...

Paketet är typ värt att vänta på, säkert.

Myrkheimr sa...

Min närmaste tobaksprånglare stänger kl 18 varje dag. Tur att han bara är ombud för Schenker.

Slusk sa...

K: Ditt ord är inget man tvivlar på så jag får sluta tidigare på jobbet för att få slippa vänta ett halvt dygn.

Myrkheimr: Jag ska fan kontakta posten och fråga om man kan få byta till ica istället. De har öppet till 22.

smegMMA sa...

Du borde kontakta posten pch fråga om de inte kan dra åt helvete istället.