onsdag 18 augusti 2010

Airhead.

Jag är dålig på att blogga. Ja.
Är mycket jobb och jag är väl inte världens piggaste när jag väl kommer hem.
Nåja. Jag kan slänga upp en målning så att mina besökare inte överger mig helt.20x20. Otippat? Nej.
Airman från Mega Man 2.
Har jag nånsin berättat att det förmodligen är världens bästa tv-spel?

I helgen är det planerat att jag ska snickra.
Eller, jag har ju tummen mitt i näven så jag får be mamma om hjälp.
Förhoppningsvis så resulterar det i nåt snyggt som jag kan visa upp här på bloggen sen.
Den som lever får se!

3 kommentarer:

Syster sa...

Bra! Så kan jag passa på att ge dig mitt ur så att du kan göra en fin klocka. ^^

Jenny sa...

Det är viktigt att göra saker så att man har något att blogga om. Ja. Så måste det vara.

Slusk sa...

Haha. Japps. Hade jag inte haft bloggen så hade jag inte gjort något förutom att jobba och/eller dricka öl.