tisdag 3 augusti 2010

DuckTales From The Hard Side.

Målade den här på temat Ducktales.Jajamen. 20x20cm.

Eftersom detta är målat till mitt allra största, bästa och vackraste fan så tänker jag länka till honom så att ni kan få se hur himla fint det ser ut på hans vägg nu.

Klicka HÄR.
Klicka på länken. Se på bilden. Bli avundsjuka.

Eftersom jag har fruktansvärd tidsbrist just nu så lär jag inte måla något till dig som läser det här om du nu inte betalar mig oskäligt mycket pengar.
Jag har en hel hög med sponsrade skallar jag ska måla.
Jag målar just nu tre stycken tavlor på temat Mega Man till en kille.
För att inte tala om min stora Metroidmålning som inte kommer nånstans eller den gigantiska målningen som jag vill färdigställa.
Lägg ihop det med att jag snart är framme vid blogginlägg 500(vet du inte vad det betyder så tycker jag att du ska hänga kvar här tills jag kommer dit).
Plus att jag går upp 04.20 varje morgon för att pendla till jobbet. Ett jobb jag är hemma igen från 18.30.

Men visst för all del. Känner du för att vänta så är det fine by me.

2 kommentarer:

smegMMA sa...

Säg för fan inte högt att jag är ditt fan. Folk kan ju tro att man är trevlig.

Slusk sa...

Äh. Visst står det fan men folk läser stalker så det är nog lugnt ska du se.