onsdag 4 augusti 2010

Blinky.

Minitävling!

Jag har målat ännu en kylskåpsmagnetstavla.En uppspänd kanvasduk som mäter ofantliga 6x8cm.
Tävlingen kommer att pågå tills det att jag kommer hem ikväll.
Då kommer jag att sätta mig ner och se vem som är vinnare.

Det enda du behöver göra för att kunna få Blinky hemskickad med posten är att uppge din mailadress samt ett svar på frågan.

Frågan lyder.
Frågan lyder:
Hur många bultar finns det i ölandsbron?

Äh,vem bryr sig egentligen? Inte jag. men skriv ner en rimlig/orimlig summa bultar som ditt svar så lottar jag fram en vinnare istället.

Edit 21.25:
Vinnare i lottdragningen om Blinky blev Thomas Smith.
Grattis!

11 kommentarer:

Thomas Smith sa...

2000 bolts
newrecord50@yahoo.com

Bengt Jovovich sa...

En NileCity-fråga kräver ett NileCity-svar. 7 428 954 stycken bultar.

bejovovich@hotmail.com

Anonym sa...

4 324 719 stycken bultar.

Helt säker, du vet väl att jag var där och räknade när vi bodde i Kalmar! ;o)

Peace

persson.linus(a)gmail.com

Kristopher sa...

let me google that for you. http://lmgtfy.com/?q=hur+m%C3%A5nga+bultar+finns+det+i+%C3%B6landsbron
:D kristopher.persson@gmail.com

Anonym sa...

2st!

josefinbackman@live.com

Chief Rebel Angel sa...

Inga. Men skitmånga skruvar!

chief-rebel-angel@hotmail.com

Crowned in Terror sa...

Svar: 4, den femte lossnade.

crowned_in_terror@hotmail.com

Unknown sa...

Uppbarligen en kuggfråga. De använde lim, motherfuckers.

monkey_bastard@hotmail.com

Doghouse Riley sa...

Ölandsbron är en myt. Svaret är: inga bultar alls.

volkspolizei@hotmail.com

Humble Genius sa...

EN MILJARD JÄVLA BULTAR!!!

david_lindqvist_81@hotmail.com

Slusk sa...

Tävlingen är stäng. Lottning ska genomföras. jag presenterar vinnaren senare ikväll.