måndag 9 augusti 2010

Train Assault.

Måndagmorgon.
Betyder som vanligt att skallbloggen är uppdaterad.

Här är bilden för er som inte orkar klicka er dit och öka min besökstatistik.Ett stort tack till världens bästa mamma som väljer att sponsra mig i detta projekt som kommer att dra mig ner i fördärvet.
Målningen får mig att tänka på Jonah Hex. Jäkligt sugen på att se den.
Musiken i filmen är ju skapad av ett inte helt kasst band.
Klicka HÄR för att lyssna på skiten på spotify.

Jag var förövrigt och köpte 40 nya kanvasdukar till skallprojektet igår igen.
Nu har jag drygt 80 omålade dukar hemma. Det är en åttondel av av vad jag har kvar att måla i projektet cirka.
Det börjar gå upp för mig hur jävla galen jag är som tagit mig an detta.

Denna insikt lär släcka min motivation lika lite som man släcker en eld genom att kasta fotogen på den.

2 kommentarer:

smegMMA sa...

Är det ens rimligt att du kommer göra 666 tavlor? Det är ju, helt allvarligt, lite halvkvaddat.

Slusk sa...

Nopps. Helt jävla orimligt. Det är just därför jag ska göra skiten.