måndag 6 september 2010

And The Winners Are...

Framför mig har jag en massa hopvikta lappar. Varje lapp har eett namn nerpräntat på sig. En lapp fölr varje deltagare i min senaste tävling.

Ner med handen bland lapparna och rullar runt på ett idiotiskt utdraget sätt.

Upp med första lappen.

Vecklar upp skiten.

Upptäcker att namnet är på baksidan.
Vilken jävla tur att det inte är en tv-gala för då hade jag varit sist med att få reda på vem som vann förstapriset..

Grattis säger jag till Wadiiiin:

Du vann ditt förstaval som var:

Snabbt pyntar jag ihop ett mail och meddelare förstapristagaren innan jag fortsätter.

Ner med näven igen för att dra en en andrapristagare.



Dum-de-dum-di-dumdum-dum.

Min klo får upp en lapp som är lika anonym som resten.

Stones!
Grattis säger jag!
Du vinner inte ditt sistaval för det är redan stulet. Så du får nöja dig med ditt förstaval som var:
Då återstår det bara att lotta fram sistaplatsen bland vinnarna.

Så dröjer jag kvar med kardan i kepsen lite längre än nödvändigt bara för att kunna suga på karamellen så länge som möjligt.

Jag fiskar snabbt upp en lapp.

Vecklar ut den snabbt som fan. Nu får det vara nog med segandet.

Tråkiga anonym som har mailadressen crowned_in_terror.
Förstavalet som var målning 3 har gått men andravalet som lämpligt nog är tvåan är kvar.Grattis. Mail är skickat.

Till er andra:

Det lär säkert bli småtävlingar framöver.
Eller jag VET att det blir det.
Tills dess tycker jag att ni kan läsa bloggen från början till slut en gång till.

3 kommentarer:

Sara F.E. sa...

Grattis till er andra. Jag är inte det minsta bitter och missunnsam.

smegMMA sa...

Förlora FTW.

Stones sa...

Tack som fan Slusk, ser fram emot tavlan.