torsdag 2 september 2010

Sold Out.

Har du nånsin undrat vad som hände med den där läskige typen som de kallade televinken?
Förra veckan så fick jag reda på det när jag läste Metro(kvalitetstidning? Haha. Oja.) på tåget.Televinken är alltså zigenare och han visas ut ur Frankrike.
Det hade du aldrig trott på om jag inte haft bildbevis.

I Metro kan folk med idiotiska åsikter få yttra sig på insändarsidan.
Som den här tjommen.Europe - skit. Ja.
Men powermetal är ju precis samma menlösa skit. Powermetal är för tyskar och folk som har släkträd där grenarna växt in i varandra.

I metro presenteras även undersökningar. Ofta illustrerade med flashig grafik.Samt dålig matematik.
Hummmm. 36 procent säger du? Om jag sätter ut 100 pluppar, hur mycket är då 36% av 100?
Uuuuuuugh. Jobbigt. Men om jag tar bort två pluppar.
Öööh. Så blir det nog. Äh. Jag skiter i det här. Det är så klurigt så ingen lär märka att jag inte fattat det ändå.

Jag vill även passa på att meddela att jag INTE har fått epost från 70-talet.
Se själv:

3 kommentarer:

Jenny sa...

Sjukt söt unge i alla fall. (JA, jag är kvinna och har moderskänslor. Fan.)

Slusk sa...

Men taskiga päron som klär ut sitt barn till televinken.

Slusk sa...

Att låtsas att dockor är levande personer är läskigt. Eller vänta lite nu.. DOH!