onsdag 17 november 2010

Genesis.

Jag skrev en liten önskelista(om en sak) för ett tag sen.

Igår hade jag fått ett paket att uthämta. Eftersom mitt postuthämtningsställe stänger kl.19 så fick jag snällt vänta tills idag med att hämta ut det.

Som avsändare på avin stod "?"

Spännande. Jag hämtade det. Gick hem. Öppnade det och såg vad det var.
Underbart! Det var ju precis nästan det jag önskade mig ungefär. Haha.
Det stod ingenting om avsändare inuti paketet heller.
Trodde jag. Efter lite nagelfarande av paketets innanmäte så hittade jag bokstäverna SFE.

Det räckte för att klura ut vem denna vänliga stalkersjäl var.
Tack så himla mycket. Sånt här kan göra en hel dag. Eller vecka. Eller hur länge den här rackaren nu ska hålla på och lukta gott i min lägenhet.
Japps den är inte bara tjusig, den har även en trevlig doft.

Tack Sara.

1 kommentar:

Sara F.E. sa...

Haha, vadå "nästan" och "ungefär"? Du får vara lite mer specifik i fortsättningen. ;)