onsdag 3 november 2010

Hat Som Hobby.

Rätt intressant målning jag lägger upp nu.
Den har legat i min motiv-mapp på datorn ett tag(räknade precis och ser att det fanns 91 till i sagda mapp). Jag var sugen på att måla nåt för mig själv i helgen. Gärna nåt snabbt och enkelt.
Så jag tyckte att den passade.

Jag gjorde klar de sista detaljerna igår.
Idag har jag bara legat hemma och varit sjuk och ynklig. Därför passar den här textrutan så jäkla bra just nu.
23x30cm.

Texten är från Zelda II: The Adventure of Link.
Det fanns nån karaktär i spelet som tydligen hette Error. Taskiga föräldrar eller jobbiga japaner med dåliga kunskaper i engelska? Jag vet inte. Bryr mig inte. Men Textrutan där Error presenterar sig är klassisk.
Har ytterliggare en textruta från detta spelet i motivmappen.
Får se när den blir gjord.

6 kommentarer:

Sara F.E. sa...

Haha, den är helt underbar!
(Ännu en jag vill ha.)

Slusk sa...

Tack!
Jaså? Oj.

Stones sa...

Klockren, skulle passa grymt på jobbet, där man känner sig som Error i bland.

Joakim sa...

:)

Kevin sa...

Har skönheten ett pris?

Slusk sa...

Nopps. Det har den inte. Jag vill just nu spara allt jag målar förutom de få beställningar jag har kvar att slutföra.