tisdag 23 november 2010

The Letter.

Igor kom hem idag efter sin vistelse i Seattle.
Läs om det HÄR.

Med sig hade han två foton. Något jag inte alls väntat mig.
Bland annat det här. Helt otrolig bild som gör sig oförskämt bra mycket bättre änb på en datorskärm. bakgrunden påminner om metall och det är ett fantastiskt djup i bilden som nästan känns som 3D.
Den här ska jag skaffa en svävarram till och hönga på väggen. Så snart jag bara kan.

Det andra fotot är det som är upprinnelsen till att jag mailade Craig från första början.
'Cutting Edge'
Även denna ska jag hitta en snygg ram till då den är galet snygg.
Jag blev väldigt överraskad då jag såg att jag fått ett brev från USA, som var för stort för brevinkastet(du kan ju klura på om brevbäraren gav mig en avi om USA eller ett brev...).
Först tanken var att den lilla roboten växt till sig.
Fast det är ju befängt att tro.
Så länge har han ju inte varit borta.

Craig Damlo, damer och herrar, där har ni namnet på en riktig superhjälte.

[notering: inga av bilderna är mixtrade med i photoshop. De är tagna på min säng.  En sak som är full av skrynkligt tyg och katthår. Hav överseende.]

Inga kommentarer: