onsdag 17 februari 2010

Attention Deficit Disorder.

Om man inte är helt världsfrånvänd så har man nog noterat att OS är igång.
Igår startades hockeyturneringen och idag ska Tre Kronor spela sin första match. Det mot Tyskland.
Eftersom jag är hockeyfanatiker så målade jag en tavla med detta i åtanke.
30x40cm.

Gult och blått är sveriges färger så jag kan låtsas att det är svenska hockeyspelare på bilden.
Sanningen är ju att det är en screenshot från Blades of Steel till NES och att laget på bilden är Los Angeles.
det skiter jag i. Gult och blått är sverige. Så det så.

6 kommentarer:

Cassie sa...

Du är sjukt duktig!

Slusk sa...

Tack!

Larre sa...

Rådiggar den här tavlan!!!
Mycket bra! Säljer du tavlor?

Slusk sa...

Tackar. Jo, sett nåt du gillar eller har du nån idé?

Larre sa...

Jag gillar dom flesta haha, men Hockey tavlan & Walter Sobchak (Big Lebowski) och den med dom fyra Pac Man Cycle of abuse är mulliga.

Slusk sa...

Okej. Är du sugen på nån av dem så släng iväg ett mail till mig på pierre.backman@gmail.com