måndag 1 februari 2010

Raiders Of The Lost Fultjack.

Inatt sänds då första avsnittet på den avslutande säsongen i Lost.
Jag och polarna har planerat att ha en liten get-together, som Percy Nilegård skulle uttryckt sig, för detta speciella tillfälle.
Av diverse skäl så kan inte alla sammanstråla förrän på lördag. Nästa vecka.
Kommer att bli svårt att inte "råka" se avsnitten innan dess.
Jag har i varje fall ordnat till så att det blir lite extra skoj när det väl är dags att se skiten.


Ölen är Kung som jag bara lagt i vattenbad för att kunna lossa etiketterna.
Anledningen till att det blev just Kung är två.
1.De var de enda flaskölen, jag hittade på lokala bolaget, som hade en anonym kapsyl.
2.De är billiga.

Dharma initiative-etiketterna hittade jag på det så omtalade internets för något år sedan.
Denna gången var det lite klurigare då Disney hade hotat alla som hade pdf-filen på sina sidor att dra dem inför rätta för upphovsrättsbrott.
Det är rätt. Man ska hota med att sparka fansen på pungen. Fråga Metallica de vet hur det går till.
Dock fanns pdf-en i en variant utan Dharma-loggan. Så vilket blockmongo som helst kan pilla dit den på tre röda i photoshop.
Är det nån där som är för lat för att göra det så kan jag maila skiten.

Etiketterna fäste jag på flaskorna med hjälp av tapetklister.

2 kommentarer:

Chief Rebel Angel sa...

Hahahahaha, kul inlägg.
Är detta ölprojektet du nämnde på "min" blogg?

Om inte - kan man önska ett inlägg om det? :)

Slusk sa...

Haha. tack.

Men nä.
Detta har inget med mitt ölprojekt att göra.
Inlägg kommer i en inte så avlägsen framtid. Den som lever får se. :)