måndag 8 februari 2010

The Tävling Continues.

Eftersom jag lottade ut Popeye så tänker jag även lotta ut mina målningar jag gjort för 100:e och 200:e inlägget. Med början på den senare.Bilden är från Star World 2 i Super Mario World.

Nu är jag så jäkla tråkig att jag kör exakt samma tävling som förra veckan.
Hur många dvdfilmer har jag?
Emil vann senast eftersom att hans gissning på 359 var näst närmst.
Det betyder då att 120 eller 400 var gissningarna som var närmst sanningen.


Så. Hur många dvd-filmer har jag?
Svaret som blir näst närmst vinner.
Filmerna mäter fortfarande 627cm ihop.
Avgörs tävlingen inte tidigare så pågår den till och med söndag 14/2.

Lämna svar i kommentarsfältet.
Glöm inte att jag vill ha en mailadress.

6 kommentarer:

Joakim sa...

389

thewayitends@hotmail.com

Unknown sa...

360

Foppa sa...

590


TheMalkavianKing@hotmail.com

Anonym sa...

368!
+ de två jag har hemma hos mig.

Josefinbackman@live.com

Terese sa...

378

teresesirel@hotmail.com

Emil sa...

Jag ställer upp i den här med.

Jag gissar på 377 filmer är näst närmast efter mina matematiska uträkningar =).