onsdag 23 juni 2010

Kidnap Mr. Sandy Claws? I wanna do it.

Helt från ingenstans så uppdaterar jag min skallblogg.
Det är en målning som min kära syster valt att sponsra.
Jack Skellington från A Nightmare Before Christmas.
Bilden har jag stulit från en mössa som jag har liggandes på hatthyllan.
Jag kommer säkert måla en till på honom eftersom jag gärna vill ha en där han ser arg ut.
Med 658 skallar kvar att måla så ska det nog finnas utrymme för det.
Tror jag nog ja.

Edit:
Sen är det inte riktigt den mest avancerade målningen jag gjort, det ska erkännas. Men det är ju en del av projektet att det ska vara alla sorter. Alla ska med. Det kommer dock snart upp både den ena och den andra som är i motsatt ände av svårighetsskalan.

1 kommentar:

Chief Rebel Angel sa...

Eh... ja, det lär ju finnas utrymme för både en glad & en ilsken en, som sagt.

Här har du lite fler förslag också: Fantomenringen-skallen, Megadeth-skallen, He-Mans motståndare vad-han-nu-hette, masken från Scream-filmerna, King Diamond himself...

Glaad MIdsommar förresten!