tisdag 8 juni 2010

Ejaculation of the Wicked

Som jag skrev igår så har det kommit en stor tsunami av brev till mig. Två stycken.
Jag som annars bara får räkningar och sporadisk kristen propaganda[på riktigt!] instoppat i mitt brevinkast är så jävla begeistrad över detta.

Nåja. Förra veckan så damp det ned ett brev.
Vet ni vad?

Jag öppnade skiten i hopp om att det inte var nån sketen pandoras ask.
Det var det inte.
Det fanns med en lapp med en lång jävla utläggning om hur årsmötet på min fanclub hade gått samt en bilaga på tjugo sidor där det förklarades att de nominerat mig till alla nobelprisen och att jag borde räkna med att sopa hem hela skiten vid prisutdelningen.

Kungen ska dock till prisutdelningen så jag får nog skippa det där eftersom det är en man/get/nickedocka som jag inte kan med.

Åter till brevet.
Jag ska kanske sammanfatta skiten. Det gör man bäst genom att visa en bild.
En bild säger mer än tusen ord men just denna säger bara tre ord. Tre och ett halvt om man räknar "&".Det var brevet i sin helhet. Jag kanske överdrev en smula i inledningen, men inte var det mycket.

Det innehöll även ett plektrum.
Givetvis så piskar ju detta rumpan på alla de andra plektrumen jag har[se inlägg 1 2 3]. Detta är ju verkligen till mig personligen. Så jag funderade länge på vad jag skulle göra med det.

Funderade.

Och så funderade jag lite till.

Och så pausade jag i funderandet och klistrade på ett av klistermärkena jag fick, på min sluskmugg[en mugg som aldrig diskas].Lätt den tuffaste muggen väster om floden Pesos.

Sen återupptog jag funderandet, och då fick jag en idé.

För att visa min uppskattning till Lord K så tänkte jag att jag måste ju fixa något som ligger på hans nivå.
Så jag ramade in plektrumet. Hängde det på väggen och prydde skiten med en klockren skylt.Fan Kentha. Tack så jävla mycket.

Till alla andra säger jag bara att nu rusar ni till hans blogg och sprider lite krig/död/svält/pest och annan kärlek.

2 kommentarer:

Slusk sa...

Ja, jag bloggar faktiskt såhär underbart tidigt på morgonen.

smegMMA sa...

Hahahahaha... Fy fan, jag dör av garv, snubbe. Ja, du gör sanneligen ingenting halvdant. Och uppe tidigare än mig är du. Det är inte så klyftigt, för det är skittidigt.