måndag 7 juni 2010

Rattlesnake.

Detta är helt otroligt.
Jag har fått fler brev[brev och brev, saker som inte varit räkningar] den senaste veckan än vad jag har mottagna samtal på mobilen under samma period.
Det första brevet håller jag fortfarande på och fixar lite med, men det får en egen bloggpost väldigt snart.
Det här fick jag dock idag:Ett litet paket som letat sig hela vägen från Colorado hem till mig.

Det visade sig vara från en tjomme som rådiggade min målning av Solid Snake från Metal Gear så till den milda grad att han frågade om jag hade kvar bilden jag använt som motiv.
För ovanlighetens skull så hade jag faktiskt det så jag mailade iväg den till honom ovetandes om vad han skulle ha den till.

Han gjorde en tröja av skiten.En riktigt tjusig sådan får jag medge.

2 kommentarer:

Kristopher sa...

haha, fan vad coolt! :D

smegMMA sa...

Instämmer. Helt jävla coolt.