måndag 28 juni 2010

Poison Was The Cure.

Måndag och då har jag ännu en skalle att bocka av.Denna är sponsrad 138 så klicka på länken och gör dig bekant med hans eminenta blogg om du nu mot förmodan inte redan är det.
Jäkligt skoj målning att göra faktiskt.

vad som också är riktigt roligt är det att just denna målning är min etthundrade målning i år.
Klickar du på bilden för att se den i större format så ser du även i adressfönstret att den har ett löpnummer som är 2010-101. det har den fått för att jag publicerat en tavla i år som dels inte är målad och dels inte är gjord i år. Därför ljuger löpnumret. Så har jag rett ut det.
100 målningar på nästan ett halvår.
Tvivlar starkt på att andra halvan av 2010 lär bli lika produktiv.

2 kommentarer:

smegMMA sa...

SKickar du tavlorna til fok som sponsrar eller lägger du dom på hög? Med tanke på den lilla summan en spons kostar lär du gå back om du ckikar utomlands, det är därför jag undrar. Typ.

Och jag orkar fan inte korra stavfelen. Helvete.

Slusk sa...

Jag lägger dem på hög. Förhoppningen är ju att visa allihop tillsammans när jag är klar med dem. Men det är en lång bit dit.