måndag 26 oktober 2009

As Damaged As Me.

Efter ha sett första avsnittet på nya säsongen så får jag säga att det verkar kunna bli lika spännande som föregående säsonger.

John Lithgow är lite av en favoritskådespelare, så med honom som en bad guy kan det ju inte annat än bli succé.

En som inte är någon favorit däremot är Jennifer Carpenter som spelar Dexters syster i serien.
Hennes ansiktsuttryck känns så fruktansvärt överspelade precis hela jävla tiden.


Det och det faktum att hon alltid har munnen öppen.
Folk som alltid går runt med öppen mun ter sig för mig vara idioter.
Det är något riktigt fördummande över det.

Kan vara så att jag associerar det med en kille jag gjorde lumpen med som var ett av de största ärkenöten jag nånsin stött på.
Fast hos honom tog det inte stopp med öppen mun, nä, hans tunga skulle hänga ut lite med precis som att den var för stor för hans mun.
Det och hans kraftiga läspande[som han dessutom helt otroligt var alldeles omedveten om].

Inga kommentarer: