måndag 19 oktober 2009

Into The Temple Of Humiliation.

Underbar dag.
Ligger nerbäddad i soffan med en redig förkylning, feber och huvudvärk.
Det är i såna lägen jag inte vill höra min grannes bönemusik.

Fast nu har han och några kompisar lyssnat på ett tal som de applåderade vilt när det tog slut.
Jag vill också applådera.
En monoton hög röst som bara säger chewbacca chewbacca chewbacca i en kvart är inget jag är så förtjust i.

Nu sitter de och lyssnar på ett annat tal där det började skanderas Admiral Akbar!
Alla gillar Star Wars. Så är det.

Alternativt så är det en arabisk variant på Mora Träsk de lyssnar på, i det fallet må de brinna i evighetens eld.

Nu skiter jag i detta. Disfear är laddad i stereon.
Hellre ont i huvudet till bra musik än till soundtracket av "förstoppning som senare utmynnar i het chili-diarré"

Inga kommentarer: