tisdag 30 mars 2010

Make Room, Make Room.

Det här är Bruce.När jag var fyra år så kommer jag ihåg att jag bytte till mig ett klistermärke med denna mannen på[i samma byte tillskansade jag mig ett annat klistermärke som jag dock inte kommer ihåg alls vad det var för nåt].
Det var amerikanska flaggan i bakgrunden och i förgrunden stod en Bruce med näven i luften.

Det hade en textur som var mjuk men ändå skrovlig. Det kan nog närmast liknas vid grovt jeanstyg skulle jag tro.

Det var utan tvekan det bästaste klistermärket jag hade[och det enda jag kommer ihåg numera].

Jag hade en gammal skolbänk hemma som jag klistrade alla mina märken på, och det var med stor omsorg jag satte dit Bruce där.

2 kommentarer:

Jenny sa...

Bruce är överallt. Jag har oljat barnacykeln i helgen och la upp korsordsbilagan (som kom med DN(!) i lördags, jag är grymt besviken) under den, och där var han igen. Med brillor och underbett.

Slusk sa...

Bruce måtte ha en otrolig promotionbudget!