torsdag 4 mars 2010

Tävling 3.

Jag lottar ut denna:15x15cm Super Mario som målades för att fira mitt etthundrade inlägg på den här bloggen.

Vad ska man då göra för att ha chansen att få den hemskickad till sig?
Jo.
Jag målade ju precis den här:Fyndig som jag var så hade jag ett tidtagarur som jag knäppte igång när jag satt mig ner med alla sakerna vid bordet.
Jag stängde sen av så fort penseln gjort det sista strecket i signaturen.
Så nu vill jag höra era gissningar på hur lång tid det tog mig att måla den.
Så skriv en kommentar om exakt hur många sekunder(jag vill inte höra timmar och minuter, ni får snällt räkna om till sekunder) du tror att det tog. Glöm INTE att inkludera en mailadress du kan nås på om du vinner.

Tävlingen är öppen fram till 14/3 23.59.59.
Lycka till!

9 kommentarer:

Anonym sa...

45 min//Linda

Unknown sa...

Du tänker då på allt...hmmm...nu ska vi räkna..

Jag tror du la ner 5663 sekunder.

Emma sa...

Gissar helt vilt, har inte koll pa sant har.
men.


6543 sekunder =)

Anonym sa...

hrmmm....2850 sekunder

laila@backman@yahoo.com

andreas@andersson@dynawind.se sa...

1837 fakkin seks

MickeyMike sa...

3562 s

info@mickeymike.se

Wimp sa...

6000 sekunder blank. Måste vara världsrekord för övrigt. Så vi grattar till det också.

wimp (snabel-a) festihouse.com

Myrkheimr sa...

1666 sekunder

par@mrkr.nu

Unknown sa...

1174 sekunder tror jag