torsdag 6 maj 2010

Förtappad.

Helt ärligt. Jag hade en sjuhelvetes bra idé jag tänkte blogga om.
Yr som jag är så tappar jag bort saker precis hela tiden, och hade inte huvudet suttit fast på kroppen så hade jag varit av med det med.

Eftersom jag lyft på soffkuddarna och där bara fanns en gammal klistrig godis som hade en lustig lakritssmak så skiter jag i det och går och lägger mig istället.

Klockan 21.30.

Det är bara jag och pensionärerna som säger tack-o-gonatt nu.

Jag ska försöka skärpa mig.
I helgen ska det regna. Det betyder att jag inte ska sitta i solen och dricka öl. Vilket betyder att jag nog ska kunhna färdigställa nån målning i helgen.

Kanske hittar jag även den där idén som jag tappade bort.

3 kommentarer:

Bengt Jovovich sa...

http://pobelforakt.blogspot.com/2010/05/kudos-slusk.html

Slusk sa...

Som jag skrev i kommentaren på inlägget du länkar till: Jag tackar ödmjukt för de orden.

carolioien sa...

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6922973.ab



för övrigt mitt nya namn, som du bör referera mig till nästa gång vi ses.