måndag 24 maj 2010

Hero Of [G]War.

Har uppdaterat min skallblogg med den häringa målningen.Det är en snubbe som heter Dan Brown som sponsrade mig och hade ett önskemål om motivet. Dan är från Ohio. han har jag aldrig träffat. Även om jag varit i just den staten.
Den enda staten jag spenderat mer än en dag i, de andra staterna jag besökt är: Pennsylvania, där jag såg på hockey.
West Virgina som jag körde igenom för att komma till Pittsburgh. Nån hade satt upp en stor jävla redneck-skylt med texten "almost heaven" när man kom in i delstaten. Strax därefter låg det en sunkpub vid vägkanten som hette 'The Hillbilly'[puben då, inte vägkanten].
Michigan[Detroit] där jag bytte flyg.
Georgia[Atlanta] likaså.
Där hade jag dessutom floskellegendaren Göran Zachrisson bakom mig i kön till passkontrollen. Mannen som yttrat klassiker som "greenen ser ut som en kotlett, fast mindre" och "avståndet på den här putten är som en liten fisk".
Den oerhörda väntan på att få passkontrolleras och få bryta mig in i US and A var inte så farlig med honom pladdrandes, med nån aftonbladetreporter, bakom mig.

Nåja. Tillbaks till Dan. jag har aldrig träffat mannen utan egentligen bara pratat lite med honom på ett nördforum där jag brukar lägga upp mina tv-spelsmålningar.
Helt otippad spons. Sånt som gör att en mupp som jag blir lite glad.

Till slut så önskar jag alla en vecka full av krig/pest/svält/död eller alternativt solsken. Vilket du nu skulle föredra.

2 kommentarer:

smegMMA sa...

Jävla snygg.

Slusk sa...

En tackar och bockar.