lördag 15 maj 2010

Rigorous Vengeance.

Visst, det är stiltje på bloggen just nu.
Det har sina förklaringar såsom att jobbandet som håller mig hemifrån 14timmar om dagen, men även för att jag försöker få min första stora målning färdig.
För att bloggen inte helt ska dö ut så har jag just i detta nu påbörjat ett projekt av mastodontomfattning.
Projektet kommer att vara en serie målningar där jag avtäcker en 'veckans'.
Jag sitter just nu och filar på alla detaljer och återkommer med mer desinformation när jag sjösätter skiten[vilket troligtvis blir på måndag].
Det hela kommer att bli så stort[är man som jag liten, så är det mesta stort i jämförelse] att jag förmodligen kommer att ge det en egen blogg. Givetvis kommer jag att publicera allt även här så för gamla läsare så blir det redundant att följa den andra.
Men, men, se till att vara med på måndag när skiten träffar fläkten så får du se vad det hela handlar om.

3 kommentarer:

Chief Rebel Angel sa...

Briljant - det ser vi fram emot!

smegMMA sa...

Har en tanke om att du ska få bli lite upptagen efter våra 12 ordinarie målningar... Med ett lite större verk. Kanske t.o.m gratis, man vet aldrig, men jag gillar dig, så...

Slusk sa...

DjävuLene: Det låter intressant. Nästan så att jag målar klart alla tavlorna snabbt som ögat bara för att få veta mer.