onsdag 26 maj 2010

Slava Satan.

Jag är jävligt seg på att lägga upp grejer här. Det är verkligen inte så att jag inte har något att skriva om, det är bara det att jag inte riktigt får tummarna ur.
Tänkte lägga upp ett inlägg som jag suttit och tänkt på precis hela dagen.
Vad händer då tror ni?
Jo, nån människa råkar trycka in en idé om att det skulle vara trevligt att dricka en öl i solen.
Eftersom jag helst undviker att fylleblogga så tänker jag inte skriva mer än att så här full har jag nog fan aldrig varit på ynka två öl tidigare. Helt klart förenbart med min ekonomi.

4 kommentarer:

smegMMA sa...

Du gör en gammal man stolt.

Chief Rebel Angel sa...

Hahaha... inte bra att vara löneslav, förstås. Eller, kanske bra. Billigt, då.
Och, på tal om öl. Vad blev utlåtandet för DAB?

Slusk sa...

Djävulene: Oj. Hur lyckades jag med det?

Rebellängeln: DAB var en god öl. Passar sig nog riktigt bra att drickas i sommarsol. Dessutom var dfet en ganska billig öl. har du testat bananbrödsölen än då?

Chief Rebel Angel sa...

Jo, visst är det så att DAB är en sommarbärs. Knappast engelsk-pub-mullig, i alla fall. Fan, burken i sig är ju lövtunn, så skålar man för hårt så spricker den... men, som sagt, god!

Har inte lyckats få mig med bananbrödsölen ännu, faktiskt, men helt ärligt så beror det nog mest på att det inte är jag i familjen som skött Systemetbesöken de senaste veckorna.

Dags att ta tillbaka initiativet, märker jag!