torsdag 30 december 2010

Gott Slut!

Jag fortsätter med att sammanfatta året med ett coollage av alla målningar jag gjort i år.
Klicka på bilden för att få en större version att nagelfara.

När jag ser dem så här så känns det som att jag inte alls hunnit med så mycket som jag velat.
2011 känns inte som att det kommer att toppa antalet.
Lite synd. Antalet målningar för i år är 163 plus tio till som jag kommer lägga upp efterhand som det är dags. Alltså slutade 2010 på 174målningar. Det är exakt nio färre äön vad jag siktat på.
183 hade nämligen inneburit en målning varannan dag. Vilket hade varit ganska galet.

Nä. Ha ett gott slut på 2010 människor och getter!

4 kommentarer:

Sara F.E. sa...

Jag är djupt imponerad och i övrigt fullständigt mållös.

Stones sa...

Det är en mäktig samling konst det där, 174 stycken, det är ju helt vansingt.

Gott Nytt Mannen, all lycka 2011.

Andréas sa...

Fan va du har varit produktiv. Det finns många jag skulle vilja lägga beslag på.

Slusk sa...

Andréas: Det säger du? Det tar jag som en komplimang.