fredag 24 december 2010

Join The Dark Side. We Are Cookies.

Jamen visst har jag fått en stor sten i huvudet eller något. Inte nog med att jag byggt julpynt.
I helgen så bakade jag även pepparkakor med viss assistans[vem det är kommer vi till snart].

Jag gjorde en dödsstjärna.

Den fångade inte riktigt julstämningen så jag byggde ännu en.
Dödsstjärnan skjuter Alderaan i bitar. Alderaan är förstört, det är därför man bara ser dödsstjärnan.

Jag gjorde en Darth Vader med. Han såg lite hängig ut först(den till vänster) men när han fick reda på att han skulle smyckas med lite röd kristyr så steg humöret. Se själv:

Så mycket hann jag bygga med min del pepparkaksdeg innan jag åt upp resten.
Min medhjälpare däremot. Hon lyckades bygga en riktigt imponerande sak:
Sara FE är det som skapade detta vidunderliga tentakelmonster. Underbart!

Till alla som läser min blogg(eller bara tittar på bilderna):
Ha en riktigt trevlig julhelg!

2 kommentarer:

smegMMA sa...

Jag visste det era små knullfrön. Grattis. När ska ni ha barn då?

Linus sa...

Hehe... Dödsstjärna? Du har bra fantasi herr Slusk!

Dina första bilder föreställer ju Pacman och Pacman blir skjuten i ögat av något grön kletigt mög!

God Jul!